top of page

POP UP
CREMA D'ÉTÉ

Vanaf 19 juni tem september kan je elke vrijdag & zaterdag genieten van apero, cocktails, lekkere wijnen en sharing gerechtjes🍸

 

Verwacht gerechten die je van ons gewend bent: verrassend, kleurrijk en boordevol smaak.Je kan reserveren om te komen eten, maar spontaan langskomen voor een apero of een glas kan ook, zolang er plaats is.

 

Zin in lange zomeravonden bij ons? Wij kijken er alvast naar uit. ☀️

bottom of page